Ejder Yuvası'na hoş geldiniz!
Çirkin ve kötü canavarlar ile dolu, sonsuz macera fantastik bir dünyaya girmek üzeresiniz. Maceranın büyük bir kısmı soylu görevleri yapmak ve ölümcül dramalar arasında hareket etmektir.
Neden görevler?
Kişiliğiniz canavarlarla savaşarak ve görevleri yerine getirerek gücünü artıracaktır. Bir canavarı öldürdüğünüzde veya görevi tamamladığınızda, puan kazanıp EXP (EXP) kazanırsınız ve belirli bir miktarı alırsınız. Çok şey tamamladığınızda, karakter seviyeniz artar ve gücünüz artar. Deneyim ve altın kazanmanın yanı sıra, misyonların uygulanması, gizli sırları keşfetmek ve muhtaç insanlar için bir kahraman olmak için Dragon Nest'in destansı hikayesinde ilginç bir maceraya başlamanızı sağlar!
Deneyim ve altın kazanmanın yanı sıra, misyonların uygulanması, gizli sırları keşfetmek ve muhtaç insanlar için bir kahraman olmak için Dragon Nest'in destansı hikayesinde ilginç bir maceraya başlamanızı sağlar!

Görevler nelerdir?
Görevler, Dragon Nest Türkiye'de NPC olmayan karakterler tarafından sizin tarafınızdan yapılan görevler veya isteklerdir. Neye ihtiyaç duyduklarını görmek için karakterlerle konuşmanız gerekir; onlara yardımcı olursanız sizi tecrübe ve para ile ödüllendireceklerdir!
Görevi başlatmak için başlıklar üzerinde bir soru işareti aramanız gerekecektir. Bu, oyuncu olmayan karakterin yardıma ihtiyacı olduğu anlamına gelir.
Oyuncu olmayan bir karaktere yaklaştığınızda, konuşma balonunu açmak için bir kod göreceksiniz, metin içeren bir pencere açmak için profil üzerine sağ tıklayın .Bu görevin veya isteğin metni Bu, karakterin öyküsünü ve problemini ve bunun için ne çağırdığınızı ve ne yapmanız gerektiğini açıklıyor. Canavarlar, belirli bir dikkati dağıtmakta ya da bir aracı getirmek için belirli bir canavar öldürmektedir ve bazen diğer şehirlerdeki karakterlere gidiş-dönüş mesajı gönderebilirler. Ödev şartlarını tamamladıktan sonra, ödülünüzü almak için hibe sahibine dönebilirsiniz.

Bazen mektubun altında bir konuşma satırı göreceksiniz, bu yanıttaki kişiliğinizi temsil ediyor. Konuşmaya devam etmek için onlara basmanız gerekir ve onların yolları hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Bir görev aldığınızda, pencere kapatılacak ve görev görev penceresinde yer alacaktır.
Görevler penceresi
Tüm görev ayrıntılarının saklandığı görev pencerenizde, hızlı düğmesine basarak görev penceresini açabilirsiniz (varsayılan: "U").

Ana görev: Bu sayfada öykünün ana görevleri sunulmakta ve karakterinizin, ejderha yuvasının ana hikayesinde heyecanlı olaylar yaşamanıza izin verilmektedir. Bu, oyunun birçoğunu açmak için tamamlanmalıdır.
Yan görev: Bu sayfada, ana hikaye ile basit bir ilişki içinde olan ve ana hikaye atamalarından daha zor veya daha zor olan daha küçük görevler sunulmaktadır ve yan görevlerdeki tek fark isteğe bağlıdır ve yeni bulmacalar açmaz veya karakterinizin oyunda ilerleme kaydetmesini önlemez, ancak bu olasıdır Size harika bir deneyim veya hazine verin.
ayrılık: Hikayenin ana kısımları sözde bölüm olarak gruplandırılır, ancak bazen başka bir bölümü başlatmadan önce tüm ödevleri tamamlamanız gerekir.
görev: Her görevin özel bir adresi var. Seçilen görev hakkında daha fazla bilgi görüntülemek için +/- düğmesine basın.
talep: Her görevi, görevi bitirmek için gerçekleştirilmesi gereken özel bir istek dizisi bulunur ve siz yeni bir isteği bitirdiğinizde, görev başlığı altında görünecektir.
Bilgi İste: Uygulamayı tıkladığınızda, başvuruyu tamamlamak ve aşağıdaki bilgileri içeren bilgileri göreceksiniz:
Bekarlar: Zamanınızın çoğunu Dalhlis'deki Ejderha Yuvasında geçirirsiniz Valdhalis'e talep yerleri denir Bu, koridora girdiğinizde ekip dışındaki herhangi bir kişi, katılım yerleri ve Ejder Yuvası adı verilen herhangi bir kişiye girip çıkabilecek yerleri giremez. Sen ziyaret et.
Bekleme salonlarına girme:

Ön odalarda bilgi ve ayarlar: Giriş holüne girdiğinizde, bir sonraki ekran sizi temizleyecektir.:

Giyicileri seçin: Erişim yeri çeşitli eksenlere ayrılır (muhtemelen iki veya daha fazla) Farklı hollerde farklı haritalar, farklı canavar setleri ve farklı hazineler bulunur ve misyonların bölümlerinde de değişiklik gösterebilir.
Önemli bilgiler: Erişim yerleri hakkında bilgi aşağıdaki gibidir:
Zorluğu seçin: Zindanların çoğunda 5 zorluk seviyesi var ve daha zor bir bulmacayı tamamlamak size daha fazla deneyim ve ödül veriyor.
Bekleme yerlerini tamamla: Dövüş veya hareket ve özel becerilerin kullanımı hakkında bilgi için lütfen ziyaret edin. Kontrol sayfası
Koridora girdikten sonra asıl görevi vestibülde ilerlemek ve sizi karşılayan canavarları yenmektir.

Yaptığınız göreve bağlı olarak alt hedefleriniz olabilir: Örneğin belirli nesneleri yok etmek ya da belirli bir yerden bir şeyler almak zorunda kalabilirsiniz ve görevin bir parçasını bitirdiğinizde bir bildirim alırsınız.
Aşamalar fazlara ayrılmış ve her sahne bir geçit vasıtasıyla birbirine bağlanmış ve geçit siyah bir girdap bariyeri ile kapatılacaktır Bölgedeki tüm canavarlar imha edildikten sonra kapısı açılır ve bir sonraki aşamaya geçebilirsiniz.

Erişim merkezinin son aşaması daima Mao tipinde bir lider canavar içerir.Bu canavarın üzerinde daha büyük harflerle yazılmış adı ile tanımlanabilir ve bu canavarla savaşmak canavarların geri kalanından daha zor ve kan özel bir strateji gerektirir.
Ganimetler: Liderin ve canavarların yenilgisinin ardından, ödülünüz için yer ayarlamak için çantanızdaki bir yeri boşaltmak için bir uyarı aldınız ve bu süre dolduğunda, hız ve metod ve hızın ve metnin zorluğuna bağlı olarak koridor boşaltma kalitesinizle ilgili bir derecelendirme gösterecektir ve değerlendirmenize bağlı olarak size 2 ila 4 kutu arasından seçiminizi gösterecektir Bunlardan biri de kutuların rengini belirleyecektir Altın kutular en iyi aletleri, gümüş ise en az kaliteli aletleri içeriyor En az şey bronz kutular kutuyu seçmek için 4 saniyeniz var.
Kutuyu seçtikten sonra kutu açılır ve içerikleri çantanıza eklenir.Ancak çantanız doluysa kutunun içeriğini almazsınız Bu ekrandan sonra koridora geri dönersiniz ve hasardan diğer hazineleri toplayabilir ya da şehir ya da bölgeye dönmek için F12 düğmesine basabilirsiniz.

teşekkürler kanka
YanıtlaSil